Blogging tips

24 d’abril del 2010

La primavera els colors m'altera!!!

Està clar que la llum del sol m'afecta...
a la que fa una mica de solet, un dia ordinari em resulta mes perfecte!!!
Us deixo un parell de pàgines.
He de comunicar-vos també que la setmana passada vaig fer la meva primera i última excursió al zoo (en estat adult es clar!! de petita no vaig tenir moltes opcions).
Vaig sortir-ne bastant tocada....

Us deixo un parell de fotografies, que ara que les veig reflexen molt bé, els ulls que miraven a traves de la lent.
Vull dir que, probablement aquell mateix dia , multitud de families, van sortir d'allí amb grandioses fotografies d'animals i la sensació d'haver après alguna cosa.....
Per mi va ser com una visita guiada a una presó...

No col.laboro

..Fins al dia que vaig saber que no

plorava rou ni perles, sinó llàgrimes:

vulgaríssimes llàgrimes que em queien

galtes avall i em donaven un aire

entre grotesc i màgic. Ara penso

que degué ser una trista descoberta,

la il.lusió perduda i tantes coses,

un món -quin món?- que esdevé inhabitable-

D'aleshores ençà, que jo recordi,

no he plorat, almenys dels ulls enfora,

ni he renegat, ni em mossego les ungles.

No és gran cosa, ja ho sé. El món, em diuen,

segueix sent inhòspit, però jo

persevero tossut: no col.laboro.

Miquel Martí i Pol, La pell de violí

---------------------------------------------------
Está claro que la luz del sol me afecta ...
a la que me da un poco de sol, un día ordinario me resulta más perfecto!
Os dejo un par de páginas.

Tengo que comunicaros que la pasada semana hice mi primera y última excursión al zoo (en estado adulto claro! De pequeña no tuve muchas opciones).
Salí bastante afectada ....
Os dejo un par de fotos, que ahora que las veo reflejan muy bien, los ojos que miraban a través de la lente.
Quiero decir que, probablemente ese mismo día, multitud de familias, salieron de allí con grandiosas fotografías de animales y la sensación de haber aprendido algo .....
Para mí fue como una visita guiada a una cárcel ...

3 comentaris:

AlexM ha dit...

pues sí, los zoos me parecen muy tristes también. Algunos dirían que esos animales nacieron allí y que ahora no podrían vivir en la naturaleza. Es una razón suficiente para seguir con ellos? la verdad que nos rodean tantas cosas que ni cuestionamos por costumbre de haberlas tenido siempre aquí. Estoy de acuerdo contigo. El texto que has colgado me gusta mucho. Menos mal que tus páginas son más alegres!
Hasta el viernes,

Zom ha dit...

Wow, those colours are gorgeous!

Tana ha dit...

Los zoos en Alemania -al menos los que yo visité- eran diferentes. No podías salir del coche porque los animales campaban a sus anchas en su territorio. Aquí no he ido por lo mismo, me parece tan triste...
Las páginas, en cambio, pura explosión de color. Me encantan.
Nos vemos el viernes. Petonets ♥
P.D. Si puedes..., acuérdate del gesso, please ;)