Blogging tips

17 d’abril de 2010

flagbook i postcrossing

Finalment he acabat quelcom!!!!
Iupiiiiiii!!!!
He pogut acabar el flagbook que vam fer amb l'Alex a cromatismes abans de Setmana Santa..
no es una obra d'art, però es un treball acabat, que per a mi es molt.
El text de l'interior de les fotos el vaig robar vilment del blog de l'Alícia, però es que era just el que estava buscant, i ja sabeu que el dó de la paraula no es el meu fort.


Per altra banda, he rebut les meves primeres postals de postcrossing!!!!!
La primera es del llac Como a Italia, i la segona de California.



Us pot semblar una tonteria, però trobar a la bústia alguna cosa més que propaganda i rebuts; un dia qualsevol, quan no son vacances i saps que cap dels teus amic està porai (i per tant no tens cap esperança de que recordin el mooolt que t'agrada rebre postals) és una injecció d'alegria.

Es una sensació extranya, persones desconegudes que comparteixen amb tu quatre o cinc lineas, que perden uns minuts del seu temps en triar una postal per a tú, que compren el segell i envien aquest tros de cartró a viatgar quilòmetres.
En certa manera aquestes postals em fan sentir el gran que es el món i em conecten amb ell.
-----------------------------------------------------------
Finalmente he terminado algo!!
Yupiiiiiii!!
He podido terminar el flagbook que hicimos con Alex en cromatismes antes de Semana Santa .
No es una obra de arte, pero es un trabajo acabado, que para mí es mucho.
El texto del interior de las fotos lo robé vilmente del blog de Alicia, pero es que era justo lo que estaba buscando, y ya sabéis que el dón de la palabra no es mi fuerte.
Por otra parte, he recibido mis primeras postales de postcrossing !!!!!
La primera es del lago Como en Italia, y la segunda de California.
Os puede parecer una tontería, pero encontrar en el buzón algo más que propaganda y recibos, un día cualquiera, cuando no son vacaciones y sabes que ninguno de tus amigo está de viaje (y por tanto no tienes ninguna esperanza de que recuerden lo mucho que te gusta recibir postales) es una inyección de alegría.
Es una sensación extraña, personas desconocidas que comparten contigo cuatro o cinco lineas, que pierden unos minutos de su tiempo en elegir una postal para ti, que compran el sello y envían este trozo de cartón a viajar kilómetros.En cierto modo estas postales me hacen sentir lo grande que se le mundo y me conectan con él.

3 comentaris:

alícia ha dit...

està guai aquest Flagbook, no? i el text de l'interior molt maco... jiji, ojalà l'hagués escrit jo, però jo tampoc tinc gaire do de paraula... i és veritat que deu ser molt gratificant rebre postals de tan lluny!!!

AlexM ha dit...

Qué bueno Marta! Me alegro ver que has acabado el álbum:)
y eso del postcrossing genial! además te contaré una de las cosas que quería ir haciendo como "proyecto" y es muy parecido. Me encanta! Dónde te apuntaste?
Un beso

alícia ha dit...

t'esperava veure't ahir a Elizalde... ohhhhhhhh! ja coincidirem doncs en algun altre curs!!!! feliç diada!!