Blogging tips

2 de març del 2010

March callenge 1rst

Quadern de vitacora:
Primer dia del repte de Març i vaig tard.. (per variar)...
Els meus companys i companyes de l'inframón virtual , han começat l'esbojarrada idea de treballar una pàgina d'art journaling cada dia durant el mes de Març.
Quina feinada us direu!!!... i si no us ho diueu, doncs no passa res, ja m'ho vaig dir jo a mi mateixa..
Sembla que no, no es tan feinada, la idea es fer alguna cosa, res de pàgines acabades i projectes meravellosament disenyats... el cas es embrutar-se les mans....

I a més a més per acabar-ho d'adobar, cada dia es proposa un tema, material , frase... o anada d'olla de la persona de torn... (la qual cosa ho fa encara molt mes divertit - creieu-me s'els envà moooolt l'olla- )

Ahir vaig entrar a la web supermegaultratope emocionada... a veure que em trobaré???
I em vaig trobar això:
March 1st: "Start Your Engines!"

I això que veieu aqui sota es la meva anada d'olla particular..
Per cert el calendari m'el van portar els reixos... un calendari en blanc nomès amb les dates...
del pal "hagaseloustedmismo" vaja... m'encanta!!!

Un altre dia us penjo els mesos anteriors.



Cuaderno de vitacora:

Primer día del reto de Marzo y voy tarde .. (para variar) ...
Mis compañeros y compañeras del inframundo virtual, han empezado con la alocada idea de trabajar una página de art journaling cada día durante el mes de Marzo.

Qué currazo os diréis !!!... y si no os lo decis, pues no pasa nada, ya me lo dije yo a mí misma ..
Parece que no, que no es tanto curro, la idea es hacer algo, nada de páginas acabadas y proyectos maravillosamente diseñados ... ensuciarse las manos ....

Y además por si fuera poco, cada día se propone un tema, material, frase ... o ida de olla de la persona de turno ... (lo cual lo hace aún mucho más divertido - creedme les va muuuucho la olla-)

Ayer entré en la web supermegaultratope emocionada ... a ver que me encontraré???
Y me encontré esto:
March 1st: "Start Your Engines!"

Y esto que veis aquí arriba es mi ida de olla particular ..
Por cierto el calendario me lo trajeron los Reyes ... un calendario en blanco sólo con las fechas ...del palo "hagaseloustedmismo" vaya ... me encanta!
Otro día os cuelgo los meses anteriores.


3 comentaris:

Alícia ha dit...

quina feinada! però què guai!!!!

Alícia ha dit...

què guai!!! però quina feinada....

Alícia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.