Blogging tips

4 de març del 2010

March 2nd and 3th

Bueno vaja!!! (com diu ma mare)

qui m'havia de dir que podria seguir un repte amb constància...

bé, porto un dia de retard , però s'em perdona pel desfase horari entre el yankis i jo (oi??)


March 2nd: Credit cards

March 3th: Blue


Com que no soc una gran amant del blau...em vaig desinflar una mica, però gracies a les targetes (jo no en vaig fer servir una de credit...no us penseu) al final vaig disfrutar escampant la pintura.

Fins i tot he aconseguit afergir-hi text...i això per mi es tot un "logru".
Està resultant prou divertit.




Perdoneu que la imatge sigui tan cutre, però he escanejat la pàgina perque si no no es veia el text perque es platejat... (mhhhh blau + platejat...m'estaran canviant els gustos amb l'edat???)






Bueno vaja ! (como dice mi madre)
quien me iba a decir que podría seguir un reto con constancia ... bueno, llevo un día de retraso, pero se me perdona por el desfase horario entre los yankis y yo (¿verdad?)

March 2nd: Credit cards
March 3th: Blue

Como no soy una gran amante del azul ... me desinflé un poco, pero gracias a las tarjetas (yo no utilicé una de credito ... no creáis) al final disfruté esparciendo la pintura.

Incluso he conseguido añadir texto ... y eso para mí es todo un logro.
Está resultando bastante divertido.

Perdonad que la imagen sea tan cutre, pero he escaneado la página porque si no no se veía el texto que es plateado ... (mhhhh azul + plateado ... me estarán cambiando los gustos con la edad???)