Blogging tips

3 de desembre del 2014

DN 2014 dia 2

Segons la llista,  el dia 2 tocava fer una fotografia d'un tal ELF... (com són aquests yankis).
Com que per aquí això no s'estila, vaig pensar que ho podria canviar per un caganer (molt més de casa); però nosaltres el pessebre no el posem fins al dia de Santa Llúcia.
El cas és que, no vull  que una llista que m'havia de facilitar la vida  me l'acabi complicant.. Així que opció fàcil, he saltat al dia següent.
Per tant, what you're reading...

Cosa que em venia al pèl, perquè ahir vaig rebre la meva postal de Nadal.
Tres anys seguits ja ho fa tradició, oi? aquí la del 2012 i la del 2013.
M'encanta que algú aprofiti tant l'espai per escriure, que fins i tot necessiti la part de darrere...
aquestes cosetes sempre m'escalfen el cor.


Según la lista, el día 2 tocaba hacer una fotografía de un tal ELF... (cómo son estos yankis).
Cómo por aquí esto no se estila, pensé que lo podría cambiar por un caganer (mucho más de casa); pero nosotros el pesebre no lo ponemos hasta el día de Santa Llúcia.
El caso es que, no quiero que una lista que me tenía que facilitar la vida me lo acabe complicando.. Así que opción fácil, he saltado al día siguiente.
Por lo tanto, what you're reading...

Cosa que me vendía al pelo, porque ayer recibí mi postal de Nadal.
Me encanta que alguien aproveche tanto el espacio para escribir, que incluso necesite la parte de atrás...
Estas cositas siempre me calientan el corazón.
Si quereis ver la de 2012 y la de 2013, adelante!