Blogging tips

1 de febrer del 2015

Instagram es adictiu

A finals del 2014 el meu mòbil del pleistocè, va dir que ja en tenia prou, que després de 4 anys es mereixia jubilar-se.
Així que vaig haver d'invertir en una andròmina nova.
La mirada de la dependenta quan va veure el trasto i li vaig explicar que jo de connexió a internet gens, i que el que pagava de telèfon no arribava a 10 euros, va ser un poema.
Finalment vaig sortir amb un cacharro nou, que fa de tot; i on el més complicat és trucar, però mira... Vaig descobrir que podia descarregar instagram, i ara m'he viciat.
Encara no m'he acostumat al format quadrat, però doneu-me temps....


A finales del 2014 mi móvil del pleistoceno, dijo que ya tenía bastante, que después de 4 años se merecía jubilarse.
Así que tuve que invertir en un trasto nuevo.
La mirada de la dependienta cuando vio el cacharro y le expliqué que yo de conexión a internet nada, y que lo que pagaba de teléfono no llegaba a 10 euros, fue un poema.
Finalmente salí con un trasto nuevo, que hace de todo; y donde lo más complicado es llamar, pero mira... Descubrí que podía descargar instagram, y ahora me he viciado.
Todavía no me he acostumbrado al formato cuadrado, pero dadme tiempo....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El meu és del juràsic superior, només truca i et truquen...és el millor!!!jajajaja
De totes maneres, veient les fotos...segurament em passaria el mateix: m'enganxaria a Instagram!
Petonets!

Charo

AlexM ha dit...

jaja! Pues Ole por Instagram!
Mi trasto tampoco es de lo más moderno. Lo uso para enviar sms y punto:)
Me gustan tus fotos cuadradas:)