Blogging tips

7 de gener del 2013

52 weeks 2013 (1)

Venga que no ha estat res,
començo un nou repte setmanal, i com que es mes fàcil i ràpid (com a mínim per a mi) serà digital.
La idea es fer una pàgina per setmana amb alló que sigui mes destacable o que em vingui de gust reflexar.

La idea es de l'Alex , i al seu bloc podeu trobar propostes de plantilles (digitals i en paper) que us faran més senzilla la vida. Jo com sempre me la complico, he decidit anar a la meva bola.
I aquest es el resultat.
La foto es el regal que m'han deixat els reis, com diríem ara es "vintage"...però em fa molta il·lusió.
Es una idea simple i efectiva, sostenible i a sobre m'ajuda a mantenir-me en forma...que mes es pot demanar??





2 comentaris:

AlexM ha dit...

qué bien, empezaste!
...y pronto empezamos nuestra correspondencia no?
besos
PS: recibiste la postal de Nadal?

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

HOla!!! jo també "volia" començar amb aquest projecte... però encara no m'hi he pogut possar! :( A veure si aviat començo que això del "digital" m'està costant! T'aniré "espiant" a veure que fas :-)