Blogging tips

23 de juny del 2012

Quaderns de viatges

Avui ha arribat al meu correu el newsletter de Méli Mélo !!!
No podia ser mes encertat, quaderns de viatges, una de les meves passions!!
Bé, el cert es que al final el quadern sempre es queda en un intent, perquè normalment no l'acabo omplint mai.
Això sí, recullo tot tipus de papers i paperets que vegi interessants... la veritat es que en tinc unes quantes carpetes a l'espera del moment d'inspiració creativa.

Com avui, 
desprès de llegir el newsletter (per cert si no el rebeu us recomano que us hi apunteu!) m'ha entrat la nostalgia dels viatges passats...i buscant ales caixes he trobat algunes monedes.
De fet aquesta en concret em va costar molt d'aconseguir, ja que te tant poc valor que ja ni tan sols circula pels carrers..
Dit i fet!! N'ha sortit un anell únic!!! N'estic superenamorada!!

El valor de la moneda no es llegeix, ja que està a l'anvers, però son 20 paises indies, del 1986.
El que es veu son els lleons d'Asoka, adoptats com a simbol de l'India arrel de la seva independència.

No hi souvenir com el que et fas tu mateix!



2 comentaris:

AlexM ha dit...

qué chula, yo también quiero una!
petons

AlexM ha dit...

paseando por tu blog...no me acordaba de todas las cosas que haces!
Y este anillo es mu chuli:)