Blogging tips

9 de gener del 2012

ATC 1

Molt bones,
pos aquí la tenim... en realitat al final ha resultat una cosa molt rara.
El dibuix l'he escanejat de la meva llibreta, de moment intento dibuixar alguna coseta cada dia, i vaig trobar que aquesta imatge era força representativa de la última setmana de vacances (pá que fer res nou si ja tens mitja feina feta, no?).

El fons, doncs intentant recuperar la miqueta de digital que tenia après, i jugant amb el photoshop, al final ha sortit això.



En total 30 minutejos, la propera intento posar-hi mes..... "algo" mes; però no prometo res...

2 comentaris:

AlexM ha dit...

qué chula Marta! Ya no digas que no sabes dibujar, si tienes mucha gracia!
No tengo internet en casa desde hace un par de días, no sé cuando lo retablecerán.
Mis padres se van el martes, podemos quedar miercoles o jueves por la tarde si quieres, o el viernes...cuando quieras wapa, pero te queremos ver! Un beso

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

Hola!!! quant de temps sense visitar el teu blog! M'agrada la teva ATC i estic segura que ho aconseguiras i cada setmana en faras una! Jo t'aniré visitant sovint per veure els teus progresos :-)