Blogging tips

28 de novembre del 2010

cap de setmana complet!!!

Dissabte a meli-mèlo m'esperava una estona de joc amb acrilics, paper de seda, gomets (si ho heu llegit bé, com al parvulari) i embossing...
En van sortir unes targetes de nadal tant poc nadalenques...que mirà em va venir al cap que aquest any n'enviaré a tothom. Estigueu alerta a les busties!!!

El cas es que vaig sortir tan entusiasmada que, per la tarda vaig batre el meu propi record.
A saber: el major gasto que he fet mai en material en el menor temps en el que he gastat mai, pim pam toma lacasitos!!!

Rotulador d'embossing (la primera vegada que el veig), segells petits en minúscules (si, per fi, ja son meus!!!) + segells diversos; i la cosa que mai hagues imaginat que compraria.. polvos d'embossing PLATEJATS (m'estic fent vella i em canvien els gustos)

Menció especial mereix la tinta xina, ja que la caixa per si sola ja em va enamorar.



Em recorda a aquell libre que em van regalar de petita i que recomano a tothom (menuts i grans) Manual de la bruixa, de malcom Bird. Quina joia !!! quines il·lustracions!!

D'ençà que el vaig llegir sento certa empatia amb les bruixes, ja sabeu, gats negres etc... i continuo pensant que les princeses figaflors haurien de passar per un centre de reeducació...

I per si no n'hi havia prou; diumenge de visita cultural , seguint la ruta del llibre la Catedral del Mar d'Ildefonso Falcone.

Era un regal d'aniversari que li vaig fer a ma mare; la veritat es que no hi anava gaire convençuda. Quan vaig acabar de llegir el llibre, encara tenia molt recent els Pilars de la Terra i em va semblar molt light.

El cas es que a ma mare el llibre li encanta així que a les deu ens hem plantat davant l'església per fer la visita amb un fred que pelava.
Només puc dir:
Ole, pel guia!!
Ole, per tot el que no coneixia de la meva ciutat i ara ja se!!
Ole per la fardada que em pegaré la propera vegada que passi pel Born passejant algun guiri!! o explicant els orígens d'alguns refranys i dites.
Ole pel cafè amb llet calentet que ens hem pres a mitja visita (m'ha salvat la vida)

No, seriosament; molt bona feina, un guia entusiasta al que li agrada la seva feina i te la fa disfrutar. Aquesta gent te altres rutes i em plantejo seriosament quan faré la propera...
si algú s'anima amb mi... en tinc unes quantes al cap i per Atrapalo et fan descompte, ja em direu!!! que no tot son pinzells i papers!!!
-------------------------------------------------
Sábado en el Meli-mèlo me esperaba un rato de juego con acrílicos, papel de seda, pegatinas (si lo habéis leído bien, como en el parvulario) y embossing ...
Salieron unas tarjetas de navidad tan poco navideñas ... que me vino a la cabeza que este año enviaré a todo el mundo. Estad alerta a los buzones!
El caso es que salí tan entusiasmada que, por la tarde batí mi propio record.
A saber: el mayor gasto que he hecho nunca en material en el menor tiempo en el que he gastado nunca, pim pam toma lacasitos!
Rotulador de embossing (la primera vez que lo veo), sellos pequeños en minúsculas (si, por fin, ya son míos!) + sellos diversos, y una cosa que nunca hubiera imaginado que compraría .. polvos de embossing plateados (me estoy haciendo vieja y me cambian los gustos)
Mención especial merece la tinta china, ya que la caja por sí sola me enamoró.
Me recuerda a aquel libro que me regalaron de pequeña y que recomiendo a todos (pequeños y grandes) Manual de la bruja, de Malcom Bird. Qué alegría! qué ilustraciones!
Desde que lo leí siento cierta empatía con las brujas, ya sabéis, gatos negros etc ... y sigo pensando que las princesas deberían pasar por un centro de reeducación ...
Y por si no era suficiente; domingo de visita cultural, siguiendo la ruta, del libro la Catedral del Mar de Ildefonso Falcone.
Era un regalo de cumpleaños que le hice a mi madre, la verdad es que no iba muy convencida. Cuando terminé de leer el libro, aún tenía muy reciente los Pilares de la Tierra y me pareció muy light.
El caso es que a mi madre el libro le encanta así que a las diez nos hemos plantado delante de la iglesia para hacer la visita con un frío que pelaba.
Sólo puedo decir:
Ole, por el guía!
Ole, por todo lo que no conocía de mi ciudad y ahora ya se!
Ole por la fardada que me pegaré la próxima vez que pase por el Born paseando algún guiri! o explicando los orígenes de algunos refranes y dichos.
Ole por el café con leche calentito que nos hemos tomado a media visita (me ha salvado la vida)
No, en serio; muy buen trabajo, un guía entusiasta al que le gusta su trabajo y te lo hace disfrutar. Esta gente tiene otras rutas y me planteo seriamentecual será la próxima ...si alguien se anima conmigo ... tengo unas cuantas en la cabeza y por Atrapalo te hacen descuento, ya me diréis! que no todo son pinceles y papeles.

4 comentaris:

Alícia ha dit...

doncs sí que has aprofitat! segur que vas ser genial el taller! i les teves compres també!!!!

Elena ha dit...

Caram quin cap de setmana! molt xules les postals!

AlexM ha dit...

ah!ah!ah! no m'ho puc creure!!! Polvo plateado:) Me alegro que te hayas entusiasmado (a pesar del gasto que eso haya implicado:) y estoy impaciente por recibir mi tarjeta!
Un beso fuerte
PS: el boli de embossing a mí no me ha ido muy bien. Ya me contarás si consigues sacarle partido.
PS2: qué guay lo de la visita. Ya me contarás en detalle.

Rhoda ha dit...

Mira tu per on... aquesta mateixa tinta xina me la van regalar junt amb una ploma fa molts molts anys... així com.. amb 12 o 13 anyets. Això no ho recordaria mai de la vida si no fos pq tb em va enamorar la caixa!! Segur que tu lii treuràs molt més profit que jo aleshores... Aiiixxx... quines ganes de tenir la meva postal a les mans!!