Blogging tips

22 de febrer del 2010

Ja em perdonareu

Ja em perdonareu, però a mi l'hivern em deprimeix...

No crec que sigui ni el lloc, ni el moment d'explicar-vos les meravelles de la meva casa rústica (cocina i baño originales) - això es diu molt als anuncis de pisos-

Nomès comentar-vos que em permet gaudir d'una meravellosa sensació termica d'uns 5 graus ; independentment de les estufes que posi, o de les mantes de pachwork que em faci la mama.

Doncs bé, entre això, la manca de llum solar, la pluja... i que se jo quantes coses mes, crec que en tinc suficient, per justificar no treure els dits de les manigues i teclejar alguna cosa al bloc.


Ja em perdonareu, però a mi l'hivern em deprimeix....

Això si a la que surt una mica el sol i com que al carrer fa mes calor que a casa.. trec la màquina... no sigui dit que no amortitzo la inversió!!!






Ya me perdonareis, pero a mí el invierno me deprime ...
No creo que sea ni el lugar ni el momento de explicar las maravillas de mi casa rústica
(cocina y baño originales) - esto se dice mucho en los anuncios de pisos -

Solo comentaros que me permite disfrutar de una maravillosa sensación termica de unos 5 grados, independientemente de las estufas que ponga, o de las mantas de pachwork que me haga mamá.
Pues bien, aumale a esto, la falta de luz solar, la lluvia ... y que se yo cuántas cosas más, y creo que tengo suficiente, para justificar no sacar los dedos de las mangas y escribir algo en el blog.

Ya me perdonareis, pero a mí el invierno me deprime ....Eso si a la que sale un poco el sol y como en la calle hace mas calor que en casa .. saco la cámara
que no se diga que no amortizo la inversión!